Gekissimo.net - Opi ansaitsemaan rahaa webilläsi Internetissä!

GreedyGamen perustaja Arpit Jain sanoo, että teknologialla on ratkaiseva rooli sovellusten kasvussa ja kaupallistamisessa

Seuraava artikkeli auttaa sinua: GreedyGamen perustaja Arpit Jain sanoo, että teknologialla on ratkaiseva rooli sovellusten kasvussa ja kaupallistamisessa

Vuonna 2020 Intian mainosalan arvo oli 670 miljardia rupiaa. Sen odotetaan kasvavan 11 prosentin CAGR:llä vuosina 2023–2028 ja saavuttaen noin 1253,2 miljardia INR Expertmarketresearchin jakamien tietojen mukaan.

Tilastotietojen mukaan Intian digitaalinen mainontateollisuus saavutti noin 200 miljardia INR vuonna 2021. Sen odotetaan nousevan 360 miljardiin INR:iin vuoteen 2023 mennessä. Syy tähän eksponentiaaliseen kasvuun johtuu sosiaalisen median ja pelialustojen syvästä tunkeutumisesta. Nämä alustat ovat tarjonneet yrityksille ja brändeille korvaamattoman markkinointimahdollisuuden tavoittaa kohdeyleisönsä.

Startup Talky: Vie meidät GreedyGame-matkan läpi ja miten se alkoi?

Arpit Jain: Perustimme GreedyGamen vuonna 2013 visiollamme sisältölähtöisestä lähestymistavasta mobiilimainontaan. Tuolloin mobiilimainoksia pidettiin häiritsevinä ja käyttökokemusta häiritsevinä, mikä johti mainostajien alhaisiin konversioihin. GreedyGame-alusta oli pelisovellusten natiivimainonnan pioneereja, joka auttoi julkaisijoita edistyneillä natiivimuodoilla vuosia ennen AdMobia tai FANia.

Olemme vuosien varrella kehittyneet julkaisijoille keskitetyksi alustaksi, jolla he voivat hankkia käyttäjiä, maksimoida tuloja ja saada käyttökelpoisia oivalluksia liiketoiminnan kasvun parantamiseksi. Viimeisen vuosikymmenen aikana olemme asettaneet alan standardeja houkutellaksemme yleisöä paremmin tekemällä mainoksista houkuttelevia ja kannattavia. Tänään olemme a Google-kanavakumppanityöskentelee yli 1500 julkaisijan ja yli 500 mainostajan kanssa.

Olemme kasvaneet joukkueena. Viimeisen kolmen vuoden aikana olemme saavuttaneet moninkertaisen kasvun loistavalla tiimillä ja huipputeknologialla.

Tällä hetkellä tuemme myös nuoria sovelluskehittäjiä ja startup-yrityksiä parhailla käytännöillä, oivalluksilla ja markkinointivaroilla kasvattamaan sovelluksiaan alustallamme nimeltä “Appicorns‘. Kaiken kaikkiaan koko matka on ollut merkittävä oppimiskokemus, ja matkan varrella on kasvanut valtavasti.

GreedyGame viettää tänä vuonna 10-vuotisjuhlaansa. Se on ollut mutkainen tie täynnä haasteita, esteitä, onnistumisia ja epäonnistumisia. Erityisesti viimeiset kolme vuotta ovat olleet kasvumme kannalta merkittäviä.

Startup Talky: Mitä palveluita GreedyGame tarjoaa? Mainitse myös ydinpalvelut tai toimialat.

Arpit Jain: Tuotevalikoimamme on laaja, mikä auttaa sovelluksia ja verkkosivustoja kasvattamaan käyttäjäkuntaansa ja ansaitsemaan tuloja.

GreedyGame AdX: Autamme kaupallistamaan sovelluksia tehokkaasti AdX:n avulla. Se on ihanteellinen vaihtoehto AdMobille tai AdSenselle parempien mainosten kaupallistamisstrategioiden ja data-analyysin toteuttamiseen. Se auttaa julkaisijoita ottamaan yhteyttä korkealuokkaisiin kysyntäkumppaneihin ja ohjaamaan mainostajia parantamaan täyttösuhteita ja todellisia tuhannen näyttökerran hintoja (todellista tuhannen näyttökerran hintaa).

KASVAA: Grow’n avulla voit käynnistä sovelluksesi kasvu itsepalvelukäyttäjien hankinnalla. Voit voittaa mainosten luomisen haasteet alusta alkaen, luoda tuottavia mainoskampanjoita ja tavoittaa miljoonia käyttäjiä, jotka etsivät sinun kaltaista sovellusta. Parasta on, että saat kohdistettuja asennuksia ja voit hankkia käyttäjiä, joita ei ole kannustettu nimelliskustannuksin.

🔥 Empfohlen:  Suhas Gopinath: Globals Incorporationin perustaja ja toimitusjohtaja

SDK X: Voit vaihtaa edistyneeseen AdMob-integraatioon SDK X:n kanssa. Sen avulla julkaisijat voivat lisätä mainostulojaan hienostuneella tavalla integroida AdMob ja useita kysyntälähteitä sovelluksiin. Se on vallankumouksellinen mainosten näyttötekniikka, jonka avulla julkaisijat voivat integroida AdMobin ja premium-mainosverkostot optimoidakseen mainostulonsa ja saadakseen korkeampia täyttösuhteita ja todellista tuhannen näyttökerran hintaa.

Havainnot: Tilastot tarjoavat 360 asteen yleiskatsauksen sovelluksesi kasvusta ja tuloista. Se tarjoaa kattavan hallintapaneelin, joka purkaa erilaisia ​​kontekstuaalisia mittareita, joiden avulla voit tunnistaa oikeantyyppiset tiedot ja tunnistaa nopeasti käyttäjien käyttäytymisen, jotta voit löytää mainostuoton (ROAS).

Mitä tulee ydinpalveluihin, tarjoamme all-in-one-tuotteen, joka auttaa sovellusten/verkkosivustojen yleisessä kasvussa, kaupallistamisessa ja käyttäjien hankinnassa kaikilla verkkotunnuksilla.

Startup Talky: Millaisena näet mobiilisovellusten kaupallistamisen maiseman tulevina vuosina, erityisesti Intiassa?

Arpit Jain: Mobiilisovellusten kaupallistamisympäristön Intiassa odotetaan kasvavan edelleen tulevina vuosina. Älypuhelimien ja internet-yhteyksien lisääntyvä levinneisyys maassa johtaa todennäköisesti siihen, että yhä useammat ihmiset lataavat ja käyttävät mobiilisovelluksia, mikä puolestaan ​​luo sovelluskehittäjille enemmän mahdollisuuksia kaupallistaa tuotteitaan. Jotkut Intiassa tällä hetkellä käytetyistä suosituimmista kaupallistamismenetelmistä ovat sovelluksen sisäinen mainonta, sovelluksen sisäiset ostot, freemium-mallit, tilauspohjaiset mallit ja tytäryhtiömarkkinointi. Lisäksi digitaalisten maksujen ja sähköisen kaupankäynnin lisääntyessä Intiassa voimme myös odottaa, että useammat sovellukset integroivat nämä tulomallit tuottamaan tuloja.

Lisäksi 5G-teknologialla on potentiaalia vaikuttaa suuresti mobiilisovellusten kaupallistamiseen Intiassa. Nopeammilla nopeuksilla ja pienemmällä viiveellä 5G mahdollistaa mukaansatempaavammat ja interaktiivisemmat kokemukset mobiilisovelluksissa, mikä voi lisätä sovellusten kehittäjien sitoutumista ja tuloja. Lisäksi 5G:n kyky tukea suurempaa määrää yhdistettyjä laitteita mahdollistaa uusia kaupallistamismahdollisuuksia, kuten IoT-pohjaisia ​​sovelluksia ja palveluita. 5G mahdollistaa myös uusia teknologioita, kuten reunalaskentaa ja pilvipelaamista, mikä voi myös lisätä mobiilisovellusten kehittäjien ansaintamahdollisuuksia.

Tässä ei vielä kaikki; 5G mahdollistaa myös videoiden ja muun laajakaistaisen sisällön tehokkaamman toimituksen, mikä voi johtaa videopohjaisen mainonnan ja muiden multimediaan perustuvien kaupallistamismenetelmien lisääntymiseen. Tämä antaisi sovellusten kehittäjille mahdollisuuden käyttää laajempaa valikoimaa kaupallistamisvaihtoehtoja, jolloin he voivat luoda yksilöllisempiä ja tuottavampia sovelluksia.

Startup Talky: Uskotko, että mobiilisovellusten kaupallistamisalustat kukoistavat Intiassa? Jos kyllä, mitkä tekijät ovat vaikuttaneet tähän menestykseen?

Arpit Jain: Kyllä, mobiilisovellusten kaupallistamisalustat kukoistavat Intiassa. Tähän menestykseen vaikuttaneita tekijöitä ovat mm.

  1. Älypuhelinten levinneisyys lisääntyy: Edullisten älypuhelimien lisääntyessä yhä useammat intialaiset käyttävät Internetiä mobiililaitteidensa kautta. Tämä on johtanut sovellusten latausten ja käytön lisääntymiseen, mikä tarjoaa laajan yleisön sovellusten kaupallistamisalustoille.
  2. Sähköisen kaupankäynnin kasvu: Sähköisen kaupankäynnin kasvu Intiassa on johtanut verkkokauppaan, ruoan toimitukseen ja muihin palveluihin kehitettyjen sovellusten määrän kasvuun. Tämä on luonut kysynnän kaupallistamisalustoille, jotka voivat auttaa sovelluskehittäjiä tuottamaan tuloja sovelluksen sisäisillä ostoilla, tilauksilla ja mainoksilla.
  3. Mainoskulujen kasvu: Kun yhä useammat yritykset siirtävät mainosbudjettinsa digitaalisille alustoille, mobiilisovellusten mainoskulut ovat lisääntyneet merkittävästi. Tämä on luonut suuret markkinat mobiilisovellusten kaupallistamisalustoille, jotka voivat auttaa sovelluskehittäjiä kaupallistamaan sovelluksiaan mainonnan avulla.
  4. Mobiilipelaamisen kasvava suosio: Mobiilipelaamisen suosio Intiassa on myös vaikuttanut mobiilisovellusten kaupallistamisalustojen menestykseen. Monet sovelluskehittäjät kehittävät nyt pelejä, jotka ovat ladattavissa ilmaiseksi, mutta jotka edellyttävät sovelluksen sisäisiä ostoksia tiettyjen ominaisuuksien avaamiseksi tai korkeammalle tasolle pääsemiseksi.
  5. Hallituksen aloitteet: Intian hallitus on myös osallistunut mobiilisovellusten kaupallistamisalustojen menestykseen edistämällä digitaalisen talouden kehitystä ja kannustamalla startup-ekosysteemin kasvua. Tämä on johtanut sovelluskehittäjien ja startup-yritysten määrän kasvuun maassa, mikä on luonut suuremmat markkinat kaupallistamisalustoille.
🔥 Empfohlen:  Merkit viittaavat siihen, että Microsoft lopulta luopuu Surface Connect -portista

Startup Talky: Mikä on USP:si mobiilisovellusten kaupallistamisalustana?

Arpit Jain: GreedyGame tarjoaa päästä päähän liiketoiminnan kasvuratkaisuja yhden alustan kautta. Sovelluskehittäjät voivat alkaa hankkia käyttäjiä ja laajentaa toimintaansa useilla tavoilla, mukaan lukien vaikuttajat, tytäryhtiöt ja DSP:t. He voivat määrittää mainostensa kaupallistamisen ja saada jatkuvasti dataan perustuvia oivalluksia, jotka auttavat heitä kasvattamaan liiketoimintaansa.

Sovellusten julkaisijoiden suurin 1 % saa 80 % kaikista latauksista. autamme muita 99%. Pyrimme demokratisoimaan sovellusekosysteemin maailman ensimmäisellä tekoälyä tukevalla mainosyksiköiden suositus- ja luontimoottorilla kaikenmuotoisten mainosten toteuttamiseen. Olemme luoneet alan standardit tällä alustalla lisätäksemme yleisön sitoutumista tekemällä mainoksista viihdyttäviä ja tuottoisia.



Startup Talky: Mitkä ovat suurimmat haasteet, joita yritys on tähän mennessä kohdannut?

Arpit Jain: Sovellusten tulouttamisyrityksenä olemme kohdanneet useita haasteita, kuten:

Mainospetos: Mainospetokset, joissa petolliset toimijat esiintyvät laillisina mainostajina, on muodostunut merkittäväksi ongelmaksi sovellusten kaupallistamisalueella. Tämä voi johtaa tulojen menetyksiin sovellusten kaupallistamisyrityksille.

Yksityisyyden suoja: Tietosuojaa koskevien huolenaiheiden lisääntyessä sovellusten kaupallistamisyritysten on täytynyt mukauttaa käytäntöjään uusien säädösten, kuten GDPR:n ja CCPA:n, mukaisiksi.

Muutoksia sovelluskaupan käytäntöihin: Muutokset sovelluskaupan käytäntöihin, kuten Applen viimeaikaiset muutokset App Storen ohjeisiin, voivat vaikuttaa tapaan, jolla sovellusten kaupallistamisyritykset voivat kaupallistaa sovelluksiaan.

Startup Talky: Mikä rooli teknologialla on sovellusten kasvussa ja kaupallistamisessa?

Arpit Jain: Teknologialla on ratkaiseva rooli sovellusten kasvussa ja kaupallistamisessa. Se mahdollistaa sovellusten luomisen ja kehittämisen sekä niiden jakelun ja edistämisen eri kanavien, kuten sovelluskauppojen ja sosiaalisen median, kautta. Lisäksi teknologia mahdollistaa erilaisten kaupallistamisstrategioiden, kuten sovelluksen sisäisten ostosten, mainonnan ja tilausten, käytön. Se mahdollistaa myös tiedonkeruun ja -analyysin, jonka avulla voidaan parantaa käyttökokemusta ja kohdentaa kaupallistamispyrkimyksiä tehokkaammin.

Lisäksi AI/ML:n (Artificial Intelligence/Machine Learning) käyttö sovelluksissa voi parantaa huomattavasti niiden toimivuutta ja käyttökokemusta. Esimerkiksi tekoälyllä toimivat chatbotit voivat tarjota henkilökohtaista asiakaspalvelua ja tukea, kun taas ML-algoritmeilla voidaan analysoida käyttäjätietoja ja parantaa sovellussuosituksia ja personoitua sisältöä. Tekoälyä/ML:ää voidaan käyttää myös sovelluksen sisäisen mainonnan optimointiin ja sovellusten kaupallistamisen tehostamiseen. Lisäksi tekoälyä/ML:ää voidaan käyttää sovellusten turvallisuuden parantamiseen havaitsemalla ja estämällä vilpillisiä toimia. Kaiken kaikkiaan AI/ML:n sisällyttäminen sovelluksiin voi parantaa merkittävästi niiden arvoa, mikä voi johtaa suurempaan kasvuun ja kaupallistamiseen.

🔥 Empfohlen:  7 parasta tapaa luoda buzzia käynnistyksen ympäriltä

Startup Talky: Miten aiot lisätä palveluihisi lisäarvoa tänä vuonna (2023)?

Arpit Jain: Vuoteen 2022 asti kaikilla tuotteillamme oli erilliset kojelaudat, mutta tänä vuonna olemme keksineet yhtenäisen kojelaudan ns. PubScale. Tämän integroidun hallintapaneelin ansiosta julkaisijat voivat nyt käyttää analytiikkaa, kasvua, optimointia ja kaupallistamista yhdessä kätevässä paikassa. Tavoitteemme PubScalen kanssa on tarjota kehittäjille vankkaa dataa ja täydellistä läpinäkyvyyttä mainoskampanjoilleen. Tämä alusta auttaa julkaisijoita harjoittamaan kannattavaa ja tavoitteellista liiketoimintaa tarjoamalla ominaisuuksia mainosten tulouttamiseen, käyttäjien hankintaan, mainostulojen optimointiin ja sovellusten tehokkuusanalytiikkaan. Siten se eliminoi sovelluskehittäjien ylimääräiset kustannukset ja vaivaton käyttää erillisiä alustoja ainutlaatuisiin kampanjatavoitteisiin.

Lisäksi sidosryhmämme näkevät GreedyGamen tekoälyn/ML:n runsaan käytön, mikä tarkoittaa, että kilpailijoilta tulee lisää suosituksia, oivalluksia ja dataa sovellusten kehittäjien kasvun auttamiseksi.

Startup Talky: Kerro meille hieman yrityksesi laajentumissuunnitelmista tulevina vuosina ja millaisena näet kasvusi seuraavan viiden vuoden aikana?

Arpit Jain: Maantieteellisesti olemme Bangaloressa ja Delhissä Intiassa sekä Delawaressa, Yhdysvalloissa. Meillä on jo alkanut olla myyntikonsultteja eri maissa. Tulevien viiden vuoden aikana näemme laajentuvan uusille markkinoille ja vahvistavan jalanjälkeämme kaikkialla maailmassa.

Pyrimme myös luomaan syvemmän tason kumppanuuksia keskikokoisten sovelluskehittäjien kanssa, joiden sovelluksilla on kasvupotentiaalia ja kyky kehittyä suuriksi. Teemme yhteistyötä heidän kanssaan ja autamme heitä skaalautumaan kaiken käytettävissämme olevan tiedon ja resurssien avulla.

Arpit Jain