Gekissimo.net - Opi ansaitsemaan rahaa webilläsi Internetissä!

Call of Duty Modern Warfare 2 (2022) PC-suorituskykyopas: Parhaat asetukset korkealle fps:lle

Seuraava artikkeli auttaa sinua: Call of Duty Modern Warfare 2 (2022) PC-suorituskykyopas: Parhaat asetukset korkealle fps:lle

vuoden 2022 reimagining on täällä ja saatavilla PC:lle. Kuten vuoden 2019, jatko-osa on mestarikurssi PC-pelitekniikassa ja -grafiikassa, mutta se voi silti rasittaa järjestelmääsi. Jos haluat korkeimman kuvanopeuden, tarvitset parhaat asetukset

Olen viettänyt kuluneen viikon pelin vertailua, valinnut parhaita asetuksia ja selvittänyt eroja pelin eri skaalaustilojen välillä. Se on erittäin optimoitu peli, jota voidaan käyttää monenlaisilla laitteistoilla, mutta sinun on silti säädettävä joitain grafiikkaasetuksia, jos haluat kilpailukykyisen kuvanopeuden.

Keskityn tässä grafiikka-asetuksiin, mutta muista lukea oppaamme parhaista asetuksista, jos haluat optimoida pelivaihtoehtosi.

Parhaat asetukset Call of Duty Modern Warfare 2:lle PC:llä

siinä on paljon grafiikkaasetuksia. Suoraan sanottuna suosittelen, että pidät kiinni asetuksista, joita peli suosittelee laitteistollesi. Suositusjärjestelmä on melko hyvä, vaikka se nojaa hieman enemmän suorituskykyyn kuin kuvanlaatuun. Jos haluat optimoida, hengitä syvään – tässä ovat parhaat asetukset :

  • Renderöinnin resoluutio: 100
  • Anti-aliasing: Elokuva SMAA T2X
  • Antialiasoinnin laatu: Korkea
  • Videomuistin asteikko: 85
  • Tekstuurin resoluutio: Korkea
  • Tekstuurisuodatus anisotrooppinen: Korkea
  • Lähellä oleva yksityiskohta: Korkea
  • Etäinen yksityiskohta: Matala
  • Sotkun vetoetäisyys: Lyhyt
  • Hiukkasten laatu: Korkea
  • Hiukkasten laatutaso: Normaali
  • Luodin iskut ja suihkeet: Päällä
  • Varjostimen laatu: Korkea
  • Tesselaatio: Lähellä
  • Maastomuisti: Max
  • Tilaustekstuurisuoratoisto: Päällä
  • Varattu tekstuurivälimuistin koko: 32
  • Suoratoiston laatu: Normaali
  • Volumetrinen laatu: Keskikokoinen
  • Viivästetty fysiikan laatu: Matala
  • Veden kaustiset aineet: Vinossa
  • Varjokartan resoluutio: Normaali
  • Näytön varjot: Matala
  • Pistevarjojen laatu: Keskikokoinen
  • Tallenna pistevarjot välimuistiin: Päällä
  • Hiukkasvalaistus: Normaali
  • Ambient okkluusio: Staattiset objektit (GTAO)
  • GTAO laatu: Normaali
  • Näytön tilan heijastukset: Normaali
  • Sääruudukon tilavuudet: Päällä
  • Sääruudukon äänenvoimakkuuden laatu: Normaali
  • Nvidia Reflex: Päällä
  • Syvyysterävyys: Päällä
  • Maailman liikkeen hämärtyminen: Vinossa
  • Aseen liikkeen hämärtyminen: Päällä
  • Kalvon rakeisuus päällä: 0,25

Se on 38 asetusta, jopa ennen kuin pääset näyttöasetuksiin tai skaalaustilaan. Kuten sinulla on paljon kaistanleveyttä suorituskyvyn optimoimiseksi ja paljon asetuksia, joita voit muokata. Huono puoli on, että monet asetuksista eivät edusta suurta eroa suorituskyvyssä, mikä voi hukata paljon, kun yrität valita pelin haluamallesi.

Alkaen asetuksista, joilla ei ole suurta merkitystä, voit jättää luotiiskut päälle (ei eroa suorituskyvyssä) sekä aseen liikkeen epäterävyyden. Maailman liikesumennus on hiuksen verran vaativampi, samoin kuin syväterävyys, mutta kaikki kolme asetusta perustuvat enimmäkseen visuaaliseen mieltymykseen, eivät suorituskykyyn.

Kuvan laatu riippuu pääasiassa tekstuurin laadusta, yksityiskohtien tasosta, anti-aliasingista ja varjon resoluutiosta. Jopa korkealla tekstuurin laadulla vedin hieman yli 5 Gt videomuistia näillä asetuksilla (paljon vähemmän kuin äskettäin julkaistu kokoelma). Pidä nämä asetukset korkeina, jos sinulla on yli 4 Gt videomuistia.

Antialiasointia varten sinulla on vaihtoehto SMAA TX2:n ja “filmisen” SMAA TX2:n välillä sekä niihin liittyvä laatutaso. Molemmat yhdistävät SMAA:n ajalliseen supersamplingiin (lue anti-aliasing-selittäjämme nähdäksesi kuinka nämä kaksi lähestymistapaa toimivat), mutta elokuvaversio näyttää paljon paremmalta, joten suosittelen sitä. Se pehmentää aliasoituja reunoja ja saa ne näyttämään siltä kuin ne tulisivat kameran linssin läpi. Jos tämä ei ole sinun jami, SMAA TX2 toimii, mutta se on yhtä vaativa kuin elokuvaversio.

🔥 Empfohlen:  Parhaat myynnin etsintätyökalut vuonna 2023

Toinen mielenkiintoinen ympäristö mainittava on vesisyövytys, joka näyttää käyttävän jonkinlaista säteen jäljitystä valon taittuvan vedessä. Se voi vaikuttaa kampanjaan, mutta suosittelen silti useimpia jättämään sen pois. Joidenkin raporttien mukaan se ei toimi GPU:illa ilman säteenseurantalaitteistoa.

Lopuksi Shader-laatu. Jätin tämän asetuksen korkeaksi, mutta voit painaa sen alas, jos sinulla on suorituskykyongelmia. Tärkeää on antaa koota varjostimet GPU:llesi. Pelin pitäisi tehdä tämä automaattisesti, mutta suosittelen, että etsit grafiikka-asetuksista ja käynnistät shaderin optimoinnin uudelleen aina, kun lataat pelin ensimmäisen kerran ja kun asennat uuden näytönohjaimen ohjaimen.

Call of Duty Modern Warfare 2 PC-järjestelmävaatimukset

Activision Blizzard

mukana tulee neljä järjestelmävaatimusta (samanlainen kuin ), mutta ne ovat hieman epämääräisiä. Jokainen kokoonpano antaa sinulle käsityksen kuvanopeudesta, mutta ei resoluutiosta, joka on monissa tapauksissa rajoittava tekijä. Vertailuarvot, joihin tulen seuraavassa osiossa, valaisevat kuitenkin hieman pelin tavoitteita.

Skaalautuvuus on pelin nimi, joten pelaamiseen ei tarvita paljon. Peli vaatii vähintään 2 Gt videomuistia ja neljä aktiivista säiettä, olivatpa ne sitten Intelin Hyperthreadingin kautta tai neljä fyysistä ydintä ensimmäisen sukupolven Ryzenissä. PROSESSORI. Peli hyötyy kuitenkin enemmän ytimistä, joten suosittelen vähintään neliytimistä, kuusi ydintä on ihanteellinen.

Grafiikkarintamalla kahden alemman kokoonpanon ja kahden korkeamman kokoonpanon välillä on suuri ero. Älä tee virhettä, se on vaativa GPU:ltasi. VRAM-kuormituksen vähentämisvaihtoehdoilla ja useilla lisäskaalausvaihtoehdoilla on kuitenkin tapoja puristaa 60 kuvaa sekunnissa jopa ikääntyvillä laitteistoilla, kuten GTX 1060.

Minimi Suositeltava Kilpailukykyinen Ultra 4K
Suorituskykytavoite Pakollinen pelin pelaamiseen 60 fps useimmissa tilanteissa korkeilla asetuksilla Korkean virkistystaajuuden valvonta korkeilla asetuksilla Korkea fps 4K-tarkkuudella
prosessori Intel Core i3-6100 tai AMD Ryzen 3 1200 Intel Core i5-6600K tai AMD Ryzen 5 1400 Intel Core i7-8700K tai AMD Ryzen 7 1600X Intel Core i9-9900K tai AMD Ryzen 9 3900X
GPU Nvidia GTX 960 tai AMD RX 470 Nvidia GTX 1060 tai AMD RX 580 Nvidia RTX 3060 Ti tai AMD RX 5700 XT Nvidia RTX 3080 tai AMD RX 6800 XT
Videomuisti 2GB 4 gigatavua 8GB 10GB
RAM 8GB 12GB 16GB 16GB
Käyttöjärjestelmä Windows 10 Windows 10/11 Windows 10/11 Windows 10/11
Varastointi 72 Gt (käynnistys), 125 Gt 72 Gt (käynnistys), 125 Gt 72 Gt (käynnistys), 125 Gt 72 Gt (käynnistys), 125 Gt
Omaisuuden välimuisti Jopa 32 Gt Jopa 32 Gt Jopa 32 Gt Jopa 64 Gt

Mielenkiintoisempi kohta on tallennus, joka on jaettu pelin viemän tilan ja korkean resoluution omaisuusvälimuistin kesken. Pelissä on 72 Gt ja 125 Gt tallennustilaa eri paikoissa (miten se on sen arvoista, peli vie tällä hetkellä 55 Gt kiintolevyltäni ennen moninpeliä ja bitit putoavat). Tallennustila on kuitenkin dynaamista kaikilla Call of Duty -julkaisuilla. Odottaa 100 Gt+ julkaisun yhteydessä ja mahdollisesti jopa 200 Gt, kun peli saa jatkuvasti päivityksiä. Tämä ei ole ennenkuulumatonta viimeaikaisessa Call of Duty -pelissä, varsinkin asennettuna.

🔥 Empfohlen:  Walmartin inkubaatiovarsi ja Outlier Ventures käynnistävät Store Nº8 dCommerce Base Camp Accelerator -ohjelman

Sinulla on myös lisätilaa korkearesoluutioisten resurssien välimuistiin. Tämä on valinnainen, ja voit määrittää, kuinka paljon tilaa välimuisti vie. Peli striimaa korkeamman resoluution pintakuvioita pelatessasi, koska olet yhteydessä Internetiin (sinun on oltava, jotta voit pelata peliä) ja sinulla on tarpeeksi tilaa. 32 Gt:n pitäisi riittää jopa 4K:lle, mutta voit varata enemmän tilaa, jos sinulla on tilaa ja käytät korkealla resoluutiolla.

Viimeinen huomautus: Peli vaatii CPU:n AVX-ohjeilla. Älä sekoita sitä AVX-512:een, joka on äskettäin julkistettu ominaisuutena, jonka Intel on poistanut käytöstä 12. sukupolven suorittimissaan. AVX-ohjeita tuetaan lähes kaikissa viimeisen vuosikymmenen aikana julkaistuissa prosessoreissa, joten jos täytät suorittimen vähimmäisvaatimukset, olet kunnossa.

Call of Duty Modern Warfare 2 PC-vertailut

Vertailuarvoihin. Testasin kolmella uusimmalla AMD:n, Intelin ja Nvidian arkkitehtuurilla 4K-, 1440p- ja 1080p-tarkkuudella. Kaikki testini tehtiin Intel Core i5-13600K:lla ja 32 Gt DDR5-muistilla. Pidin myös Resizable BAR:n päällä, kuten useimpien grafiikkasuorittimien kohdalla pitäisi.

Jatkoin skaalausta ja käytin myös yllä olevia optimoituja asetuksia, sillä on yllättävää, kuinka hyvin nämä keskitason kortit kestivät. Jopa vähiten testaamani GPU, Intelin Arc A750, pystyi hallitsemaan keskimääräistä kuvanopeutta yli 60 fps 1440p:llä, kun taas RTX 3070 saattoi saavuttaa melkein 60 fps 4K-tarkkuudella. AMD:n RX 6600 XT menestyi myös hyvin, sillä se tarjosi kuvataajuudet, jotka pystyvät ohjaamaan korkean virkistystaajuuden näyttöä 1080p:llä.

Yksi mielenkiintoinen huomio on Arc A750:n 4K-suorituskyky. Se on paljon lähempänä RX 6600 XT:tä kuin alhaisemmat resoluutiot, mikä on käyttäytymistä, jonka olen nähnyt Arcin kanssa aiemmin. Se tarjoaa paremmat kuvataajuudet kuin sen pitäisi, kun resoluutio nousee, mikä antaa Arc A750:lle mahdollisuuden kilpailla RX 6600 XT:n kanssa 4K-tarkkuudella, vaikka se olisi selvästi jäljessä alhaisemmilla resoluutioilla.

Se riippuu kohdistamastasi resoluutiosta ja kuvataajuudesta, mutta suosittelen vähintään GTX 1060:tä 1080p:lle, jos haluat yli 60 fps. RTX 3060 Ti:n pitäisi tuottaa yli 60 kuvaa sekunnissa 1440p:llä, kun taas saatat tarvita RTX 3070 Ti:n saavuttaaksesi vakaan kuvanopeuden 4K:ssa. Onneksi tukee useita skaalausominaisuuksia, joten sinulla on paljon tilaa parantaa kuvanopeuttasi, vaikka olisitkin suoritustavoitteesi ulkopuolella.

Kuvaajoista näet, että se on erittäin vakaa. Vertailuajoni täällä RTX 3070:n kanssa osoitti vain yhden piikin, mikä osoittaa, että pelissä ei ole änkytysongelmia moottorin vuoksi, kuten näytettiin. Tämä on yksi syy, miksi suosittelen varjostajien kokoamista GPU:lle ennen pelin pelaamista. Jos sukeltat sisään tekemättä niin, näet änkytyksiä, kun varjostimet on optimoitu.

On olemassa mielenkiintoisia huomautuksia, kun huomioidaan myös skaalaus.

FSR:n, DLSS:n ja XeSS:n suorituskykytilassa sekä DLSS että XeSS osoittivat lyhyen piikkien kuvaajassa viiden sekunnin välein. Piikit olivat paljon korkeammat XeSS:n kanssa, vaikka näitä tietoja ei kerätty Intel Arc GPU:lla (selitän miksi seuraavassa osiossa). Nämä piikit eivät pilaa pelikokemusta – luultavasti eivät edes huomaa niitä – mutta on silti mielenkiintoista tarkastella näitä kuvaajan piikkejä nähdäksesi, mihin skaalaus vaatii kiinni.

🔥 Empfohlen:  Parhaat Web3-pohjaiset startup-yritykset maailmassa | Startupit johtavat Web 3:ssa

XeSS, DLSS ja FSR Call of Duty Modern Warfare 2:ssa

on täynnä skaalausvaihtoehtoja. Se tukee Intelin XeSS:ää, Nvidian Deep Learning Super Samplingia (DLSS) ja AMD:n FidelityFX Super Resolution (FSR) -ominaisuutta. Grafiikkavalikossa on myös Nvidia Image Scaling (NIS) -vaihtoehto sekä sisäänrakennettu dynaaminen tarkkuusvaihtoehto. Periaatteessa jokaisella pelaavalla on pääsy skaalaustilaan jossain muodossa.

Kaikki eivät kuitenkaan ole yhtä rakennettuja. FSR on lukittu 1.0-versioonsa, joka on paljon huonompi kuin FSR 2.0, ja DLSS käyttää vain Super Resolution -ominaisuutta (ei DLSS 3:ssa RTX 4090:lle saatavilla olevaa Frame Generation -ominaisuutta). tukee lukuisia skaalausvaihtoehtoja, mikä on hienoa, mutta kaikki eivät käytä uusimpia ja parhaimpia versioita.

Yllä näet yleiskatsauksen RTX 3070:n suorituskyvystä. Muista XeSS:n kanssa, että se mukautuu käytettävissä olevaan laitteistoon. Se toimii parhaiten Intel Arc GPU:iden XMX-ytimien kanssa, ja se palaa yksinkertaisempaan tekoälyn skaalausmalliin, kun ylimääräistä AI-prosessointitehoa ei ole saatavilla. Jopa RTX 3070:n kanssa se on kuitenkin melko vähän jäljessä FSR:stä ja DLSS:stä (jotka näimme myös kohdissa ja ).

En ole päässyt testaamaan Intel Arc -grafiikkasuorittimia aiemman ohjaimen ja pelin koontiversion oudon bugin takia. En ole nähnyt muita raportteja tästä ongelmasta, joten sinun ei tarvitse huolehtia siitä. Mutta minun on palattava takaisin testatakseni XeSS:ää oikeilla XMX-ytimillä nähdäkseni, kuinka se toimii.

FSR voittaa DLSS:n suorituskyvyssä aggressiivisemmissa laatutiloissa, mutta kuvanlaatu kärsii. Kuten voit lukea FidelityFX Super Resolution -arvostelustamme, ensimmäisessä iteraatiossa on joitain ongelmia kuvanlaadun kanssa aggressiivisempien esiasetusten kanssa, ja nämä ongelmat näkyvät

Laadukkaimmassa tilassa DLSS voittaa yksityiskohtia säleikkössä näytön keskellä ja rakennusten tiilet taustalla. XeSS ja FSR ovat kuitenkin vain hieman jäljessä täällä. Muista, että tämä on XeSS ilman kaikkia Intelin XMX-ytimiä.

Aggressiivisin laatutila näyttää suurempia eroja. FSR on selvästi alueen huonoin, kuten voit nähdä puiden pehmeistä lehdistä. XeSS on vain hiuksen jäljessä alkuperäisessä resoluutiossa, kun taas DLSS näyttää hieman terävämmältä Nvidian käyttämän aggressiivisen teroituksen ansiosta. Puun takana olevat ikkunat ovat kuitenkin mielenkiintoisempia. FSR ei pysty renderöimään viivoja ikkunassa, kun taas XeSS ja DLSS renderöivät ne täydellisesti.

DLSS on paras vaihtoehto, jos sinulla on pääsy siihen sekä kuvanlaadun että suorituskyvyn kannalta. Silti XeSS on yllätyshitti täällä. Se ei ole läheskään yhtä tehokas kuin FSR, mutta se säilyttää myös paljon paremman kuvanlaadun jopa ilman Arc GPU:ta. Toivottavasti saa lopulta FSR 2.0 -korjauksen. Tällä hetkellä FSR ei ole vaihtoehto harkittaessa, kuinka monta muuta skaalausvaihtoehtoa sinulla on.

Table of Contents