Gekissimo.net - Opi ansaitsemaan rahaa webilläsi Internetissä!

Kuinka Pokémon GO Creator Niantic mullistaa mainonnan palkitsevilla AR-mainoksilla

Seuraava artikkeli auttaa sinua: Kuinka Pokémon GO Creator Niantic mullistaa mainonnan palkitsevilla AR-mainoksilla

Niantic, lisätyn todellisuuden globaali johtaja ja suosittujen pelien, kuten Pokémon GO, luoja, on esitellyt innovatiivisen Rewarded AR -mainosmuotonsa Cannes Lions International Festivalilla. Palkitut AR-mainokset ovat mukaansatempaavia kokemuksia, jotka yhdistävät todellisen ja virtuaalisen maailman ja tarjoavat palkintoja käyttäjille, jotka ovat tekemisissä niiden kanssa. AR:n yleistyessä Niantic on edelläkävijä luomassa uusia tapoja brändeille ja kuluttajille muodostaa yhteys spatiaalisen tietojenkäsittelyn ja AR-mainonnan avulla.

Nianticin AR-mainokset käyttävät sen AR-kehitysalustaa, 8th Wallia, joka on luonut lukuisia WebAR-markkinointikampanjoita huippubrändeille ja houkutellut miljoonia maailmanlaajuisesti.

Palkitut AR-mainokset tarjoavat myös interaktiivisia kokemuksia pelaajille heidän tutkiessaan ympäristöään, mikä avaa pelin sisäisiä palkintoja. Tavoitteena on saada pelaajat mukaan tiettyjen paikkojen läheisyyteen ja tarjota brändättyjä AR-kokemuksia, jotka tuottavat parempia tuloksia. Lisäksi palkitsevat AR-mainokset pyrkivät lisäämään brändin vaikutusta mukaansatempaavan tarinankerronnan avulla, auttamaan ostopäätöksiä AR-visualisoinnilla ja ohjaamaan kävijöitä kauppoihin konversioita ja myyntiä varten. Niantic on tehnyt yhteistyötä kehitystoimistojen kanssa tarjotakseen brändeille luovan tuotantoprosessin AR-mainoksille.

Yksi Nianticin kumppanuusyrityksistä on Circle K. Lähikauppias pilotoi onnistuneesti Nianticin palkitsevia AR-mainoksia lisätäkseen bränditietoisuutta ja mainostaakseen heidän uutta kahvitarjoustaan. Pokémon GO:ssa pelaajat kohtasivat kelluvan ilmapallomainoksen ja olivat vuorovaikutuksessa 3D Circle K -kahvikupin kanssa mobiilikameransa avulla. Sitten heitä kehotettiin vierailemaan läheisessä Circle K -myymälässä fyysisen kupillisen kahvia varten. Kampanja saavutti keskimääräisen sitoutumisasteen 76 % ja valmistumisasteen 95 %.

AR:n yleistyessä Niantic on edelläkävijä luomassa uusia tapoja brändeille ja kuluttajille muodostaa yhteys spatiaalisen tietojenkäsittelyn ja AR-mainonnan avulla. Nianticin varhainen tutkimus paljasti, että noin 80 % pelaajista suosi palkitsevia AR-mainoksia. Yhtiö totesi, että vuoteen 2024 mennessä maailmassa on arviolta 1,7 miljardia mobiili-AR-käyttäjää.

Niantic julkaisi äskettäin uuden AR-pelin nimeltä Peridot, joka muistuttaa virtuaalista lemmikkipeliä Tamagotchia. Peridotissa pelaajat huolehtivat geneettisesti ainutlaatuisista virtuaalisista lemmikeistä ja tutkivat yhdessä todellista maailmaa. Pelaajat voivat viedä lemmikkinsä tosielämän kävelylenkkeihin keräämään esineitä ja tutkimaan uusia paikkoja. Kävelymatkaa seurataan Health-sovelluksen kautta.

🔥 Empfohlen:  BharatPe Liiketoimintamalli | Kuinka BharatPe ansaitsee rahaa

Lue lisää:

Table of Contents